Monday, November 22, 2010

22 nov 2010 / 13:52 - KEGEMUKKAN YG MELAMPAU!!!!!! :(( & rambut pendek.. :D :)

Assalammualaikum....
Adeh.. lamanye xjengah blog aku ni... GEMUK!!!! bencinye.... berat aku naik gile. perut dh kedepan sgt2... tension... tu la bahana mkn xingat dunia. sebat je semua makanan. last2,aku yg tension.hahahahha.... Semua family aku terkezut dgn kegemukkan aku sampai kn aku leh tgk reaksi muke aunty aku yg terkasima melihat perut ku yg ' ramping' tu... hehhehheheh... Ibu pesan ngan 'Mr. Ravi' utk make sure aku turunkn berat badan dlm ms terdekat tp hampeh.... makan ttp makan... Adoiii, asal la aku xkuat nk thn nafsu mkn aku ni?? :(( :(  huhuhuhu....

Semalam aku potong rambut... dh pendek rambut aku. hehehhe.... but look lovely.. 'Mr.Ravi' asik puji je rambut aku lawa.. dia kata looks sweet.. hahahah....  Hepinye~~~~ :)

1 comment: