Monday, March 14, 2011

14 March 2011 / 10:52am - keBOSANan!!!!!! keMALASan!!!!!!! keSEMUAnya la.......

Heeheheheh.... mmg sgt la bosannya ketika ini... mmg le kat office... ade keje yg kena buat tp kalo dh tahap malas tu lebih tinggi dr umah flat aku kat KL tu... mmg xleh nk buat ape dh.... hahahahah...

Jumaat lepas aku balik KL... sonok sgt.. jumpe ibu.. jumpe ayah n abg... Sampai je KL ayah amik kat station TBS... korang th x TBS tu ape??? ha, Terminal Bersepadu Selatan.. now, semua bas dr arah selatan akan turun kat situ.. punya la besar tmp tu... pening gak ar kepala sbb laluan pusing2.. aku ni kn terlebih " rajin" nk berjalan ke station LRT STAR so bodek ayah amik kat station... Sampai je umah, aku g la umah jiran sebelah,ade kenduri kawin... tolong ape yg patut... so, aku mcm biasa la. amik part inai2 ni.. so mlm tu aku inaikn la pengantin pompuan.heheheheh... nnt majlis aku sape lak nk inaikn aku ni erk? ke kena pakai inai sendiri ke??hahahahah... kul 130pg br aku blk umah... esoknya, pagi2 lg dh bangun... nk tlg ape yg patut....Alhamdullilah, majlis kakak tu berjalan dgn lancar... Moga kak yong bahagia ngan suami sehingga akhir hayat... Amin..

Kul 3 ptg, aku ngan family lain bersiap sedia nk g PD. best tu..... semua g kecuali family mama pida.huhuhuhu... xpela,lain kali kita g k mama pida.heheheh... Hepi gile la dpt lepak ramai2 mcm tu... lepas gak rindu pd semua... 'Mr. Ravi' xpat ikut.. dia keje. kesian dia.hajat dihati mmg nk ikut tp ade tanggungjawab lain katanya.... Tido semlm kat PD...

Pagi ahad, semua bangun awal.... coz plan nk g melaka lak... ayah n ibu nk anta aku balik sambil2 tu nk g tgk umah baru.... yahhoooo!!! pagar rumah dh naik. Ya Allah, moga segala pembelian dan pemindahan rumah berjalan dgn lancar... Moga rumah baru ni diberkati n aman damai kami duduk situ... Amin... heheheh... xsabar rs nya nk pindah rumah... :)) Dlm perjalan ke melaka, kami singgah la mkn durian kat tepi jalan...sungguh lazat rasanya... suke sgt2.heheheh...

Sampai rumah sewa aku je... semua melepak... penat.. panas... haus.. semua ade la... tghari tu ibu ' Mr. Ravi' bg kami tosei n kari ayam... wow!!! sedap gile ar kari bakal mak mertua aku ni... ni yg nk kena blajar ni.hahahahha.... berebut2 family aku mkn... kesian ummi, dia terpaksa colet2 kat periuk sbb kari ayam abis. dia terpaksa gak colet2 kat periuk sbb semua kata sedap.. dia nk rs gak.. hahahah... next time k ummi.. i cook for u but after i learn how to cook taht curry with my futher mother in law...ehehhehe...

Kul 6ptg,semua dh balik... tinggal aku sorang2... ni yg malas ni.. kesunyian pun melanda kembali... wawawwaw... bila la perasaan ni nk ilang ni??? b,cepat la meminang... leh gaduh2 ngan b kat umah.. dh xyah duk jauh2 lg...huhuhuuhu :((

ok la all... tu je cite aku utk kali ni.. nnt aku update lg k... chau chin chau... :) Assalammualaikum...

No comments:

Post a Comment