Monday, March 7, 2011

7 MARCH 2011/ 08:46 - DIKHIANATI!!!!!

hahahahah.... padan muke aku.... tu la ' Mr. Ravi dah ckp jgn masuk campur.. xnak dengar gak.... alih2 aku pun terlibat sama... dh busuk nama aku....Betul la B ckp tu, lain kali hati2 BERKAWAN dengan ORANG MCM TU.. dh penah terkena sekali... ni aku buat lg... hahahahha... (tetibe lak kesian ngan diri aku coz mudah sgt diperbodohkan oleh kwn2... huhuhhu) Xpela dear_elina.... ko IKHLAS jer BERKAWAN tp dh KAWAN ko tu jenis mcm tu xleh la nk buat ape dah... hehehehhe...

Aku rasa la kn??? dia ni xpenah serik kot.... huhuhuuh.... Xpela, janji aku dh sedar dan akan lebih berhati2 dr semasa ke semasa.... hhuhuhu...

Baik aku fokus kat diri aku dulu.... xmo gaduh2 dh.. lantak la ape nk jadi pd kwn2 aku tu... allalalalala.... Byk lg benda yg aku kena pikir... majlis aku.... pindah rumah...mcm2 la.huhuhuhuuh

2 comments: