Wednesday, September 21, 2011

21 SEPT 2011 / 5.00ptg - HOME SWEET HOME~~~~

Alahai.... cepat le... xsabar nk pindah umah ni.... bkn ape, aku benarnya dh xsanggup nk byr duit umah sewa yg bayaran nye lebih tinggi dr segala bil aku... wawawawwawa.... Gaji aku ciput je, hutang nye... Ya Allah!! tidak sanggup sehhhh...

Ya Allah... permudahkan la segala perancangan ku.... pepindahan ku.... berkatilah rumah baru ku ini... hindarkan la ia dr segala malapetaka... anasir jahat... dan sebagainya... Amin....

Jom layan gambar2 ... heheheh

umahku...

sile la masuk... :))

bu watpe tu?? ukur tanah erk?

sempat lg tu walid & ummi...

dapur - open konsep

mari bergambar...
Ms ni, rumah lum siap lg... aku rs adalah dlm 75% je siap... Skrg... dh siap dh... dh dpt CF pun... ngah tunggu grill.... kitchen cabinet... n lain2...

simen belakang rumah

kitchen top.cabinet xsiap lg ok..

tq org sebelah... oleh sbb dia tambah blkg... aku xyah le wat tembok

cantikkn??? heheheh

ngah wat tembok.. nnt org sebelah leh intai aku.. heheh
Buat ms ni...itu je... later aku update lg ok.... :))

3 comments:

  1. cantik umah dear la... semiD ek?.. sirius lawa

    ReplyDelete
  2. tq akak syg... yes semi-D... nnt dear wat warming house dtg erk... heheheh

    ReplyDelete
  3. ofkos... hehehe.... nk buat majlis rogol umah kne ajak reramai kwan2... hehehe

    ReplyDelete