Friday, July 15, 2011

15 JULAI 2011 / 15:21ptg - ANA FENINGGGGG~~~~

Assalammualaikum..... waduh2, rs dh lama sgt xmengupdate blog ni... almaklumlah... ' penyakit M ' kn... heheheh...


Xde pape pun yg nk dibincangkan cume sekadar nk berkongsi sedikit persiapan yg aku dh buat... rasa2nya dlm 30% kot aku dh buat.... 30% tu melibatkan :


1. dh pilih tarikh ' keramat '. hhahahaha... seram lak aku dgr. :))
2. dh pilih tempat...
3. dh servey semuanya... such as.. katering done... pelamin done... doorgift done... baju nikah & sanding done... makeup done... jurufoto & juruvideo masih dlm perbincangan....


Arap semuanya yg dirancang berjalan dgn lancar & diredhai oleh Allah SWT. Ya Allah... permudahkan la segalanya Ya Allah... Amin....


Tp 1 hal je yg aku & ibu xberi kata putus lg... iaitu tema keseluruhan... sebab kami nk colourful.. hehehh... mcm xde org buat je tp nk wat jugak... biar byk2 colour... hahahahah... br meriah!!! meriah kerrr????... :))

Now, barula aku paham perasaan org yg nk kawin... nk servey tu semua 1 hal.. yg plg meyakitkan adalah budgetnya... kalo korang rs duit korang xbyk... kena pikir la 2 kali yer... aku ni pun nasib la ibu & ayah sponser kalo x????!!! mmg xkawin kotttt... hahahahha.... thanks ibu & ayah.. love u... :* :* :*


**colour2 yg akan ade ms majlis nnt...heheheh..

2 comments:

  1. huhuhu.. pape pun.. kena buat pilihan yang bijak.... kena pilih dan timbang elok2 k.. tapi tema kalerful memang akk suka.. akk pun ada berangan untuk wedding akk.. but soft kaler semua la.. tapi tu lah.. tak kawen2 sampai sekarang.. maka tak lah termakbul lagi... wakakaka

    ReplyDelete
  2. heheheh... xpe2.. kita sama2 doa k..
    Ya Allah Ya Tuhan ku... cepatkan la jodoh kak ima sygku ini.. Ketemukan la dia dgn insan yg baik & begitu menyayanginya... Amin...

    kak... xjadi la colourful... tema merah n gold :D...

    ReplyDelete