Tuesday, July 26, 2011

26 Julai 2012 /09:06pg - MENJALANKAN MISI YG XPENAH TERLAKSANA.. hehehehe

Hahahahha... Tajuk kali ni gempaq semcm kn? yoyo oooo je kn?? ehhehehehe... aku mmg poyos pun.. :))
Itu la misi yg selalu aku war2kn tp xpenah terlaksana & berjaya. TAPI.... kali ni aku akan pastikan ia berjaya walaupun perubahan tu sikit je... Ni semua aku lakukan sbb faktor kesihatan & menjelangnya " Hari Bahagiaku'... Gedix2... heheheheh... Doakan aku ye kengkwn2... hehehe.. Insyaallah...

Waduh2... selagi lum bln 5 2012... selagi tula,ibu n aku pening pikir apa yg kami perlukan lg..hahahah... dan selagi tu la duit kami berterbangan beli itu & ini.hehehehhe... Ari ahad yg lepas, kami lepak king kat nilai 3.. Erm... lain yg dicari.. lain yg kami beli... tu la pempuan kn? hahahaha... Anyway, ibu beli karpet utk pakai ms nikah... colour marron.. cantik siot... ibu kata pas nikah.. karpet tu pakai kat umah aku lak.. besh nya.... xsabar ni.. mesti umah aku nnt cantik.lalalalalla..... NKS Developer,cepat le bg kunci umah... xsbr nk pindah ni...

Eeee... dh nk puasa kn?Sonoknya... Pastu raya!!!! lg best.heheheh... tp nampaknya xdpt le nk rs raya dekat umah baru..huhuhhuu... :( xpela... raya mn2 pun best je... xsabar nk bg cousin2 duit raya.heheheheh... Sempena nk puasa ni.. aku nk le minte maaf ngan kwn2 semua kalo ada terkasar bahasa.. terkecil hati ngan aku ye... maaf  kwn2... :D

Ha... lupa lak nk bg th... aku & ibu dah pilih tema.. tema wedding aku MERAH & OFF WHITE...  tema family aku lak GOLD.. ok la tu... love the colour.hehehehe... Moga semuanya berjalan dgn lancar seperti yg dirancang dan dpt keberkatan dr Allah SWT. Amin.... Insyaallah...

Ok la... nk sambung wat keje... Nnt gaji xberkat plak..heheheh... Assalammualaikum...

2 comments:

  1. wasalam.. hhahahahaha.. jadik kami nak kena pakai kaler apa nih??

    ReplyDelete
  2. heheheh.... pakai je colour pape...janji jgn merah. nnt amik gambar xnampak lak pengantin.. wekkk... kak, nnt kat dua2 belah pihak akak dtg tau?

    ReplyDelete