Wednesday, October 5, 2011

05 Oktober 2011 / 10:08am - KREATIVITI!!!!!!

Kreatif sgt ker ko ni elina oiii?? nyampah mak... hehehhe.. Xdela kreatif tp boleh la sekadar mahu cube... mn la th ada yg berkenan... boleh tempah kat aku ni ha...

Amenda la yg dibicarakan ni erk?? huhuhu... Sebenarnya,Buat ms ni aku sedang berjinak2 blajar n mencube wat hantaran... Pada korang atau sesape yg nk tempah leh la contact aku... hantaran simple jela yg aku pandai.. kalo nk grand2 kena tunggu lama skit.. dh lulus blajar br leh tempah erk....

Cube korang tgk2 deco hantaran yang aku dh wat ni... Apa pendapat korang erk??? Sila2 la komen ok.... Yg kurang msh boleh dibaiki... hehehehhe...

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11
ok x hantaran yg aku buat tu?? ni hantaran pertunangan cousin aku.. :D

3 comments:

  1. kelas ko jah..! dah buat hantaran plak sekarang... cantik..cantik...

    ReplyDelete
  2. kak mim: saje cube2 kak.... simple je pun...heheheh... cantik erk? tq2...

    kak etoi: cantik jer ke kak??? kasi promosi la... hehehehe...

    kasi promote erk akak berdua... leh ar kasi 100% nnt. hheheheh...

    ReplyDelete