Wednesday, October 5, 2011

05 Oktober 2011 / 9:52am - SUDAH HAMPIR....... :D

Assalammualaikum...... mesti korang tertanya kn? Apa yg dah hampir???? Hari Kawin ku???? BUKAN LA!!.. Hari Kematianku???? ISSSHHHH.... TU AKU XTAU.HANYA ALLAH SWT JE YG TH... huhuhuh...

Jawapan nya ialah...... aku sudah hampir nk pindah rumah la!!! xsabar ni, bkn ape... xyah la aku naik tangga umah tingkat 3 tu lg... dh almost 2thn dh tp badan aku tetap maintain mcm ni gak...heheheheh...

Jom aku bw korang tgk keadaan umah aku skrg ni.... layannnn~~~

cantik x? gate simple je.. -tq mr.siong-

heheheh.. ni hasil deco ibu.pokok je xbeli lg.. -tq en razali-

dh siap pasang railing utk curtain.. cant wait ok -tq mr.huat-

merah menyala semangat waja... hhehehe

kitchen cabinet ku.. -tq mr.guan & mr.heng-
So far tu je... esok mr.kumar mau datang pasang lampu2 & kipas... yahoooo... :))

3 comments:

  1. OMG dear... kenapa banyak sangat yg same ni..... OMG...... hahhaa cabinet org mmg dah ckp kt abg kozek nk merah and hehehe gril kita sama patern OMG hahahaa...... adoiiii..... kelakar la.. abg kozek siap ckp ape tau... patut la si nisah (wife kwn dia aritu tu) ckp kita ni adik beradik...otak same... adoiiiii..... tpi syg nya kak etoi stillt gh kumpul duit hehehe tpi dear dah siap hehehe.... tpi gril bulan depan dah ble pasang.. OMG still mcm xble caye ok banyak persamaan

    ReplyDelete
  2. hahahahah... ye ker kak? pasal grill tu ibu yg pilih... dear ok jer... then colour kitchen cabinet tu lak mmg dear ngan ibu suke merah.. so kami choose that colour. officer dear pun nk merah... hahahahhah

    ReplyDelete
  3. hahaha... mmg mata semua suka merah ko skrg ni hehehe..tpi beruntung awk dear hehehe.... masuk umah semua dah siap.... doakan org lak murah rezki ek... nk buat rumah juga tpi ongkos nya tgh kumpul pelan2 hehee... cantik umah dear :D

    ReplyDelete