Friday, September 21, 2012

PELIK..........

aSSalammualaikum.... wah2 elina... br ko nk bg salam ye.. td bkn main mrh lg ko ye... hehehhe.... aku ngamuk sat je.. pastu ok dh... korang xcaye??? tanye incikhusband aku... dia dh paham sgt... opsss... ckp pasal incikhusband, kalo korang nk tahu... skrg dia dh pandai tau... pandai buat aku angin.. pastu bile aku ngamuk... dia pandai wat lawak... ejek2 memek muke n mulut aku berckp... geramnyaaaa... hahahahha

adoiii... aku ada masalah ni.... knp bile aku taip xde kuar kolum nk attach gambar erk? mcm mn la aku nk share ngan korang picture2 aku ngah gedix ms wedding... bak kata ibu aku... ' gedik dpt laki' hahahhahhha.....

xpe2... biar aku search dulu.. later aku share ngan korang picture2 ye... hehehehe..


daaa..... tata..titi...tutu.... :)


No comments:

Post a Comment