Monday, September 24, 2012

AKU TERIMA NIKAHNYA.....

Hhehehehhe... akhirnya, dpt gak aku upload picture2 sekitar majlis pernikahan.... persandingan... dan bertandang.... kita mulakan dulu ngan pernikahan erk..... Jom2... xmo ckp byk ar...

Dewan : Pusat Komuniti Komersial Bandar Tun Razak, Cheras

Katering : RassDeco Event & Catering, Rawang

Boutique : Aqiza Boutique, Bandar Sri Permaisuri

MUA : Puan Salima Bt. Samail, Melaka

DJ/Gamelan/Kompang : Zul Wedding Planner, TTDI

Video Man : Wandet Entertainment, KL

Cameraman : EZei, Melaka

Semua yg diatas... aku sgt2 setuju kalo korang pilih mereka utk majlis kawin korang... mereka mmg terbaik ar...

Layannnnnn.......................

MAJLIS PERNIKAHAN

Hantaran dari Pihak Perempuan ---> Pihak Lelaki

 

 

 







benarnya dh lambat ms ni nk ke dewan




























ibu pengantin.. excited nk dpt menantu
sesi taklimat dr jurunikah
dinikahkan oleh ayah.. terharu sgt.. tq ayah
after sah!!! senyum2 lak... gatai
setuju sign... :)
airmata kesyukuran....

deco  by ibu N... cantikkn?

us... :))

pose plg menyampah dr aku... hahahah

keluarga baru aku...

tq semua atas bantuan kalian...


Okies... itu je 4 today.. later aku upload lg ok.......... bye





No comments:

Post a Comment